Podkładka pod talerz- uniwersalne- Smarty Symbols

39,90

Podkładka pod talerz to bardzo praktyczna pomoc wizualna, ułatwiająca i wspierająca komunikację podczas posiłków.

Format A3- 42 x 29,7 cm. Solidne wykonanie- Pcv spienione z laminatem matowym-3mm, zapewni funkcjonalność i wielokrotność użytkowania. Dodatkowo wzmocniona.

Wysyłki kurierskie realizowane w każdą środę.

UWAGA!!!

Możliwość wystawienia faktury proforma dla placówek z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy pisać na email: biuro@szkolenia-aac.pl, tel. 602-257-245/668443861.

2 w magazynie

Podkładka pod talerz- uniwersalne- Smarty Symbols, czyli bardzo praktyczna pomoc wizualna, ułatwiająca i wspierająca komunikację podczas posiłków. Format A3- 42 x 29,7 mm. Wykonanie- folia vinylowa z laminatem matowym, zapewni funkcjonalność i wielokrotność użytkowania. Podkładka jest również samoprzylepna, co daje nam możliwość przytwierdzenia jej na stałe do np. stołu. Może to być bardzo przydatna opcja, przy bardzo ruchliwym i energicznym dziecku.

Wysyłka kurierska na podany adres zostanie dostarczona w ciągu 14 dni roboczych.

Wspomagana stymulacja języka (ang. Aided Language Stimulation) to podejście stymulacji językowej, w którym terapeuta wskazuje na symbole na tablicy komunikacyjnej dziecka w powiązaniu z trwającą aktywnością. Uczniowie uczą się poprzez modelowanie. Autorką tego podejścia jest Carol Goossens, która rozpowszechniła je w Stanach Zjednoczonych. Poprzez swoje publikacje, warsztaty i informacje w Internecie.

Chcemy, żeby dzieci używały swojego systemu AAC. Jak najczęściej, interaktywnie i twórczo. Jednakże często nie dajemy im systemu, który by to umożliwiał. Podkładka pod talerz- uniwersalne-  Smarty Symbols  może być doskonałym uzupełnieniem tego systemu. Gdzie dostęp do zawartych na nich komunikatach, mamy “na szybko.” Jest to doskonałe wsparcie dla AAC.

Podejście wspomaganej stymulacji języka zakłada, że lepszym sposobem jest przygotowanie wielu  tablic tematycznych.  Czyli takich, które bazują na konkretnych aktywnościach. Zapewniających dziecku możliwość bogatego, interaktywnego i twórczego uczestnictwa językowego w danej aktywności. Taka tablica gromadzi słownictwo potrzebne do porozumiewania w konkretnej sytuacji.