Podkładka komunikacyjna- Jeść- symbole Mówik

39,99

Podkładka komunikacyjna- Jeść- symbole Mówik, czyli podkładka z wizualnym wsparciem dla AAC.  Dzięki niej masz funkcjonalną przestrzeń na  modelowanie symboli podczas spożywania posiłków.

Format A3- 42 x 29,7 cm. Solidne wykonanie- Pcv spienione z laminatem matowym-3mm, zapewni funkcjonalność i wielokrotność użytkowania. Dodatkowo wzmocniona.

Wysyłki kurierskie realizowane w każdą środę.

UWAGA!!!

Możliwość wystawienia faktury proforma dla placówek z odroczonym terminem płatności. W celu ustalenia szczegółów prosimy pisać na email: biuro@szkolenia-aac.pl, tel. 602-257-245/668443861.

3 w magazynie

Podkładka komunikacyjna- Jeść- symbole Mówik, czyli podkładka z wizualnym wsparciem dla AAC.  Dzięki niej masz funkcjonalną przestrzeń na  modelowanie symboli podczas spożywania posiłków. Umożliwi ona zarówno modelowanie, jak i da możliwość wyrażenia przez dziecko swoich potrzeb. Np: koniec, nie chcę, jeszcze, pić itp.

Format A3- 42 x 29,7 cm. Solidne wykonanie-Pcv spienione z laminatem matowym- 3mm, zapewni funkcjonalność i wielokrotność użytkowania. Dodatkowo wzmocniona.

Wysyłka kurierska na podany adres zostanie dostarczona w ciągu 14 dni roboczych.

Wspomagana stymulacja języka (ang. Aided Language Stimulation) to podejście stymulacji językowej, w którym terapeuta wskazuje na symbole na tablicy komunikacyjnej dziecka w powiązaniu z trwającą aktywnością. Uczniowie uczą się poprzez modelowanie. Autorką tego podejścia jest Carol Goossens, która rozpowszechniła je w Stanach Zjednoczonych. Poprzez swoje publikacje, warsztaty i informacje w Internecie.

Chcemy, żeby dzieci używały swojego systemu AAC. Jak najczęściej, interaktywnie i twórczo. Jednakże często nie dajemy im systemu, który by to umożliwiał. Podkładka komunikacyjna Jeść- Mówik, może być doskonałym uzupełnieniem tego systemu. Gdzie dostęp do zawartych na nich komunikatach, mamy “na szybko.” Jest to doskonałe wsparcie dla AAC.

Podejście wspomaganej stymulacji języka zakłada, że lepszym sposobem jest przygotowanie wielu  tablic tematycznych.  Czyli takich, które bazują na konkretnych aktywnościach. Zapewniających dziecku możliwość bogatego, interaktywnego i twórczego uczestnictwa językowego w danej aktywności. Taka tablica gromadzi słownictwo potrzebne do porozumiewania w konkretnej sytuacji.