Nauka czytania i pisania dzieci niemówiących
Komunikacja alternatywna i wspomagająca to nie terapia i nie edukacja. To relacja- powtarzamy to jak mantrę. Nie mniej nasze niemówiące dzieci, chodzą do szkół, przedszkoli. A tam edukacja. Czy da się pogodzić jedno z drugim? Jak uczyć użytkownika AAC czytania i pisania, czyli jak wdrażać te umiejętności u dzieci niemówiących.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego opowiemy o tym jak łączyć AAC z edukacją, a szczególnie z nauką czytania i pisania.
Jak AAC może wspomóc edukację. Czy może ją w ogóle wspomóc, czyli jak uczyć dzieci niemówiące.
Nauka czytania i pisania użytkownika AAC- kiedy zaczynamy, czyli szukamy dobrego momentu. Jak to robimy i po co to robimy, czyli konkretne pomoce, przykłady.
Proces nauki czytania i pisania- analiza oraz synteza z perspektywy podejścia neurobiologicznego, czyli co na ten temat mówi nam nauka
Tablice komunikacyjne, jako wsparcie procesu edukacji: nauki czytania i pisania.
AAC w zajęciach grupowych.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz certyfikat, który będzie wysłany drogą mailową.
- Pytania dotyczące szkolenia, prosimy kierować na email: biuro@szkolenia-aac.pl, bądź telefonicznie tel. Edyta 602-257-245
- Istnieje możliwość wystawiania faktur proforma, oraz udział w szkoleniu rady pedagogicznej. Prosimy o to zapytać w mailu, bądź podczas rozmowy telefonicznej.
Organizacja szkolenia: szkolenie AAC odbywa się w trybie online na platformie MY OWN CONFERENCE. Przy zakupie biletu konieczne jest podanie email, na który zostanie wysłany do Państwa link do pokoju webinar. Link przyjdzie 3 dni, 1 dzień, godzinę przed wydarzeniem. Jeżeli nie będzie go w skrzynce odbiorczej, prosimy sprawdzić folder spam. Pokój szkolenia, dostępny jest 0,5 h przed rozpoczęciem szkolenia.
Czas trwania- 3 h dydaktyczne- do wyczerpania tematu- zależy od aktywności grupy i liczby zadawanych pytań.
Prowadząca:
mgr Edyta Tyszkiewicz- centrum-neurorehabilitacji.pl Szczecin
Pedagog, terapeuta zajęciowy, neurorehabilitant C-eye, terapeuta komunikacji alternatywnej i wspomagającej, terapeuta rozwojowy- Growth through Play System, kinezjolog edukacyjny, specjalista terapii ręki. Doktorantka Kolegium Doktorskiego na Akademii Kujawsko- Pomorskiej. Superwizor komunikacji alternatywnej i wspomagającej m.in. w Emedea w Poznaniu. Wykładowca z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej w Omnibus Centrum Edukacyjne w Szczecinie. Współautorka książki „Mutyzm wybiórczy- skuteczne metody terapii”. Autoryzowany partner AssisTechu w zakresie treści terapeutycznych w C-eye i Eyefeelu i współtwórca panelu komunikacyjnego i terapii wzroku w C-eyeX. Autoryzowany konsultant C-eye w woj. Zachodniopomorskim. Współtwórca i właściciel projektu i strony szkolenia-aac.pl. Od wielu lat pracuje z dziećmi z deficytami rozwojowymi, jak również z dorosłymi po wypadkach, udarach, urazach w Centrum neurorehabilitacji, komunikacji alternatywnej i wspomagającej w Szczecinie.